טיפול פוריות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני באמצע טיפול פוריות אני מקבל דקפפטיל ומנוגון זריקה אחת מכל סוג במשך שבוע אחרי שבוע עברתי בדיקת דם ושם אמרו לי שהרמונים ירדו וביקשו ממני להזריק 2 זריקות של מנוגון ואחת דקפפטיל ליומיים עד הבדיקת דם רציתי לדעת אם יש בעיה בטיפול או שזה בסדר מחכה לתשובה תודה על העזרה ליאת
http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/246
ליאת שלום, כמי שעברה טיפולים רבים אספר לך מניסיוני שמאד הגיוני להעלות במהלך הטיפול את הכמות של האמפולות. אני הגעתי ל-6 אמפולות ליום ( לא כולל דקה - פפטיל ) . לגבי דקפפטיל אחת ליומיים: זה קצת מפתיע אותי, בגלל שהזריקה הזאת נועדה לעכב ולדכא את הביוץ. אני קבלתי רוב הזמן דקפפטיל אחד ליום, ובתקופה מסויימת - חצי דקפפטיל ליום. בכל מקרה, לדעתי, השינוי בפרוטוקול הטפולי לא מעיד על בעיה. אני מקווה שהטיפול ישא את התוצאות הכל כך מיוחלות. בהצלחה בהצלחה.