איזו-פלצנטה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מישהי/ו מכיר תרופה הומאופתית הנקראת iso-placenta? בעיקרון הבנתי שלוקחים חלק מהשיליה אחרי הלידה, ומעבירים לבית מרקחת והם רוקחים תרופה הומאופטית עבור התינוק שאמורה לחזק את המערכת החיסונית שלו. האם מישהי השתמשה בתרופה זו? איפה אפשר לקבל חומר כתוב בנושא?
הילה, אני לא מכירה וגם לא שמעתי, אבל אפשר לשאול בפורום הומיאופתיה - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/21 וגם כאן - http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-3080-17995,00.html אהובה