התפתחות העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, גיליתי שאני בהריון. היום הלכתי לבדיקת אולטרסאונד ועדיין לא רואים דופק.קצת פרטים: מחזור אחרון היה בתאריך 28.04.2005. המחזור שלי בין 35-37 יום. בהריון הראשון שעשיתי היו לי 2 שקי הריון כאשר באחד התפתח דופק (ונולד במזל טוב) ובשני לא. האם עלי להיות מוטרדת? תודה מראש, רננה.
שלום רננה ! אם ראו שק ובו ניצן/קוטב עוברי, כדאי לחכות עוד קצת. לפעמים הדופק נראה רק אחרי 8 שבועות מלאים, ואת עוד רחוקה משם. הריון קל ומוצלח !
תודה רבה על תשובתך המהירה!