כאבים ברחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 29 בשבוע השביעי להריוני ויש לי כאבים ברחם האים זה משהו טבעי שקורה בזמן זה של ההריון או שמסמל על בעיה ? בנוסף אין לי בחילות וזה גם מדאיג ? אודה לתשובה בהקדם
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך ! את מתארת כאבים קלים - כנראה שזה הרחם שמתחיל לגדול ולהתרחב, וזה מאד מוכר. אם מדובר על כאב חד או חזק יותר - פני לרופא (בכל מקרה זה הזמן לפנות לרופא, לבדיקות הראשוניות של ההריון. פשוט צייני בפניו את הכאבים בזמן הביקור). הבחילות אינן חלק הכרחי של ההריון, והן עוד עלולות להגיע. בינתיים תברכי את מזלך הטוב על כל יום שעובר בלעדיהן... הריון קל ומוצלח !