אמבטיה חמה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לדעת אם מותר לעושת אמבטיה חמה. כי קראתי בספר שגקוזי אסור כי יכול לגרום לבעיות במערכת העצבים. עשיתי אמבטיה חמה פעמיים ואני בחודש שלישי ועכשיו מודאגת. האם ללכת לבדוק את זה?
שלום יעל ! אני לא רופאה. לא מומלצות אמבטיות חמות מאד, שעלולות להעלות את חום הגוף שלך, אבל אם מדובר באמבטיה רגילה, לא נראה לי שיש לך סיבה לדאגה. אין דרך לבדוק בשלב הזה אם נגרם נזק, כאשר הבדיקות בהמשך ההריון יהיו תקינות, תדעי בסבירות גבוהה שהעובר בריא ולא נפגע. הריון קל ובריא !