חולשה וחום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום צליל. אני בשבוע 14+4 על פי רוב מרגישה בסדר גמור. בשבוע האחרון הייתי מאוד עמוסה בעבודה, וביומיים האחרונים הרגשתי חולשה גדולה מתמיד והמון צורך לישון. מכיוון שראיתי שהשינה לא מחדשת את כוחותי מדדתי חום ויש לי 37,4 אני יודעת שזה לא חום גבוה. אבל שאלתי היא האם חום כזה עלול להזיק לעובר? האם רצוי לקחת אקמול כדי להוריד את החום. (כמובן שאם החום יהיה גבוה יותר אפנה לרופא). אודה על עצה טובה. תודה. לוסי.
שלום לוסי! אני חושבת שחום נמוך מ-38 לא מצדיק שימוש ברופות, אבל ממליצה בכל אופן לפנות מחר לרופא. זה נשמע כמו איזה וירוס שגורם לעייפות וחולשה, אבל כדאי לוודא. תרגישי טוב !