שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמעתי שניתן להוציא דם מחבל הטבור של העובר ביום היוולדו - ע"מ לכסות (חס וחלילה) מקרים של מחלות עתידיות כגון לוקמיה ועוד. מה הדבר אומר? והאם זה כרוך בביטוח מסויים ובתשלום? אודה לתשובתם
ניתן לעשות זאת, אולם זה עדיין נסיוני. זה עולה המון כסף! בסביבות 700 דולר להובלה וכל שנה 70 דולר לאחסנה.
שלום גילה ! נסי לחפש לפי "קריו סל" - זו החברה הראשונה בארץ בנושא, או "טבורית", חברה חדשה בתל השומר. כאמור - מדובר בתהליך נסיוני ויקר, אבל אין בו סיכון. בהצלחה !