ערכי בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביצעתי היום בדיקת דם להריון והתוצאות היו חיוביות. אני בשבוע 4 וערכי הבטא היו 147. רציתי לברר מה בדיוק ערכים אלו אומרים, והאם ערכים אלו תקינים ביחס לשבוע ההריון? תודה רבה!
נשמע מצויין אי אפשר להסיק כלום רק על סמך הבטא (פרט לזה שיש הריון..) את יכולה לשאול גם את פרופסור זיידמן היום בצ'אט בשש (פה בדוקטורס)
שלום, קראי כאן - http://www.yoledet.co.il/tests-during-pregnancy.htm רופא הנשים שלך ודאי יסביר לך בפירוט, ויפנה אותך לבדיקות נוספות לפי הצורך. שיהיה בהצלחה אהובה
תודה רבה בנות!