אלרגיות בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רציתי לשאול. אני בתחילת ההריון ויש לי "אלרגיה". הרופאה אמרה שזה שום דבר. יש למישהו איזה הסבר על זה? איך מונעים את זה? מה לקחת כדי שזה יעבור יותר מהר? אשמח לעזרה ממי שכבר עברה את זה
רציתי רק להבהיר שהאלרגיה מתבטאת בחולשה, שייעול, צינון קשה וגודש באף שמקשה על הנשימה. כמו שאמרתי אשמח לעצה.
רונה, תנסי לפנות לד"ר שדה בפורום אלרגיה ואסטמה - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/25 וגם לפורום המקצועי הריון ולידה (קישור בצד שמאל של העמוד למעלה) . כל טוב, אהובה
רציתי רק להבהיר שהאלרגיה מתבטאת בחולשה, שייעול, צינון קשה וגודש באף שמקשה על הנשימה. כמו שאמרתי אשמח לעצה.
רציתי רק להבהיר שהאלרגיה מתבטאת בחולשה, שייעול, צינון קשה וגודש באף שמקשה על הנשימה. כמו שאמרתי אשמח לעצה.
רציתי רק להבהיר שהאלרגיה מתבטאת בחולשה, שייעול, צינון קשה וגודש באף שמקשה על הנשימה. כמו שאמרתי אשמח לעצה.