טבור התינוק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה. נולדה לנו תינוקת לפני שלושה שבועות(שלישית בבית). מאתמול הטבור שלה מריח ריח רע מאוד. האם יש לפנות לרופא? האם ריח זה נחשב ל"נורמאלי"? מה ממוצע הזמן שחבל הטבור נופל? אודה לכם על תשובתכם המהירה והיעילה, אור.
שלום אור ! בבריאות יש כלל : אם יש ספק - אז אין ספק. אם את מודאגת שמא משהו לא תקין, לא להתלבט ולגשת לרופא לבדיקה. אין שום דרך אחרת לתת לך תשובה... באופן כללי - הטבור נושר תוך שבועיים בערך, והריח נעלם אחרי שהוא נושר. אם יש אדמומיות, סימנים של הפרשה, ריח רע - לגשת לרופא בהקדם. בהצלחה, ומזל טוב !