אנטיביוטיקה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. בעקבות דלקת בסינוסים רופא המשפחה רשם לי מוקסיפן. רני בשבוע 23. האם זה נורא???? תודה.
שלום לגבי מוקסיפן בהריון: ניתן לברר במרכז טרטולוגי , טלפון 02-6243669 (רשימה של מרכזים נוספים בתמונת המקלדת בצד שמאל של העמוד) ראי תשובות של רופאים - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/9/xFT/189901/xFP/190023 http://www.starmed.co.il/Forum/?ForumID=50&Keywords=מוקסיפן אהובה
http://www.starmed.co.il/Forum/?ForumID=50&Keywords=מוקסיפן