מריטה חזקה עם שעווה באיזור התחתון של הבטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. אני יודעת שבעיקרון זה לא אמור להיות מסוכן, אבל הורדתי שיער בשעווה ממש מהאיזור התחתון של הבטן ומשכתי בחוזקה את העור שם. עד כמה זה מסוכן לתינוק? (שלמיטב ידיעתי נמצא באיזור זה בשבוע 16)?
שלום תמרי ! אנמי לא רופאה. ממה שידוע לי - לא מסוכן בכלל. התינוק מוגן כל כך שאין אפשרות לפגוע בו אפילו ע"י משיכה חזקה כמו שתיארת. הריון קל ובריא !
שלום תמרי ! אני לא רופאה. ממה שידוע לי - לא מסוכן בכלל. התינוק מוגן כל כך שאין אפשרות לפגוע בו אפילו ע"י משיכה חזקה כמו שתיארת. הריון קל ובריא !