ערכי ביטא-דחוף עזרו לי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני לאחר טיפולי הפריה, 1.5- שאיבת עוברים, החזרת עוברים ראשונה 4.5 ,החזרת בלסטוציסט 6.5, לאחר 12 יום בדיקת ביטא 17.5 -123 לאחר יומיים 19.5- 309, היום בדיקת ביטא 11,607 (שבוע 6 1/2) 1.אמש הית אצל הרופא נצפה שקיק הריון אך לא הצלחנו להבחין בעובר , התמונה לא הייתה ברורה. 2. האם הריון תקין? 3. האם ביטא תקינה לשבוע 6 1/2 ? עד מתי היא צריכה להכפיל את עצמה? 4. אין לי דימום א כאבם, האם בכל זאת יש סיכוי שזו לא הפלה בוששת? אנא תשובתכם
שלום אתי ! אין כאן רופאים שיענו לך , נסי לשאול בפורום הריון ולידה. בעין בלתי מקצועית זה נראה לי לגמרי תקין, מקווה שימשיך טוב גם הלאה. בהצלחה !