אני לא יכולה יותר...............
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בתחילת הריון ראשון וסובלת מבחילות קשות מאד שנמשכות כל היום והלילה ,ניסיתי לשתות תה עם זנגויל,לימון,צנימים אך שום דבר לא עוזר ,מאד קשה לי וגם נמאס לי מההרגשה הזו ,יש פיתרון? אולי תרופתי?
שלום כדאי שתפני לרופא שלך. לפי מיטב ידיעתי יש אפשרות גם לטיפול תרופתי. בתקווה שתרגישי טוב יותר, אהובה
מניסיוני זה עובר בשלב מאוחר יותר, גם אני סבלתי מבחילות והקאות בצורה מאוד אינטנסיבית. צריך הרבה סבלנות ויכולת של קבלה, לקבל את המצב כמו שהוא (לא להתעסק כל הזמן במחשבה מתי זה יעבור). מעבר לכך לי עזר אכילת פרות הדר בעיקר תפוזים ותפוחי אדמה מבושלים. שיהיה לךבהצלחה והמשך הריון קל יותר.
הומפאטיה