דליות ברגליים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 14 והתחילו להציק הדליות ברגל ימין, הרופא ממליץ להשתמש בגרב אלסטית מיוחדת להריון כדי שהמצב לא יחמיר, אני מתארת לעצמי ששימוש בגרביים כאלו בקיץ הוא סיוט, שמעתי מרופא אחר שישנו אגד אלסטי , שאלתי האם מוכר לכם האגד הזה, האם הוא יעיל באותה מידה? מה המלצותיכם להקלה בכאבי הדליות, אשמח לשמוע את דעתכם תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ליבי ! אין כאן רופא שיוכל להמליץ לך. אגד אלסטי לא ניסיתי, אבל הוא בוודאי עבה ומסורבל יותר מהגרב המיוחדת. גם הגרב אינה סימפטית במיוחד, אבל עדיפה על כאבי הדליות. הריון קל ומוצלח !