הפלות חוזורת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אישתי הפילה הפלה טיבעית פעמיים ברציפות פעם אחת בשבוע ה 6 וזה היה עם כאב חלש פעם שניה בשבוע ה 8 וזה היה עם כאב חזק יותר מה הסיבה שיכולה לגרום לזה ? מה ההמלצה לעתיד ? ומתי יש צורך בגרדה ? באיזה שבוע צריך להיות דופק לעובר ובאיזה שבוע צריך לדאוג אם אין דופק בבדיקת אולטראסאונד ? מקווה לקבל תשובות (למרות שיש לי הרבה שאלות...) תודה
היי אני ממליצה לכם להתחיל בדיקות - טרמבופיליה (כרישת דם ) ופרופיל הורמונלי (בדיקת דם ביום ה21 ליום הראשון של קבלת הווסת . גרידה צריכים לבצע כאשר העובר לא נופל אוו שרק חלק ממנו נפל- תגידו תודה שלא נאלצתם לעבור זאת . בכל אופן התייעצות עם רופא ולא לוותר לעשות בדיקות. בהצלחה
היי אני ממליצה לכם להתחיל בדיקות - טרמבופיליה (כרישת דם ) ופרופיל הורמונלי (בדיקת דם ביום ה21 ליום הראשון של קבלת הווסת . גרידה צריכים לבצע כאשר העובר לא נופל אוו שרק חלק ממנו נפל- תגידו תודה שלא נאלצתם לעבור זאת . בכל אופן התייעצות עם רופא ולא לוותר לעשות בדיקות. בהצלחה
היי אני ממליצה לכם להתחיל בדיקות - טרמבופיליה (כרישת דם ) ופרופיל הורמונלי (בדיקת דם ביום ה21 ליום הראשון של קבלת הווסת . גרידה צריכים לבצע כאשר העובר לא נופל אוו שרק חלק ממנו נפל- תגידו תודה שלא נאלצתם לעבור זאת . בכל אופן התייעצות עם רופא ולא לוותר לעשות בדיקות. בהצלחה