סכרת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר איבחון סכרת הריון נתנו לי מכשיר לבדיקה בבית 4 פעמים ביום לאחר בדיקה נגיד קיבלתי ערך של 120 אני בודקת שוב אחרי דקה ומקבלת ערכים שונים לגמרי- הפרשים של לפעמים יותר מ 30 בהפרש של דקה - שתיים . האם זה הגיוני? יכול להיות שהמכשיר מקולקל? נאמר ע"י האחות בקופ"ח שאסור לבדוק בהפרשים קצרים וזה לא נשמע לי הגיוני כי למה אחרי דקה שהמכשיר יתן תוצאות לא אמינות ולפני כן התוצאות כן אמינות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גלי ! מצטערת, אבל אין לי מושג... כדאי לשאול בפורום הריון ולידה את הרופאים. בהצלחה !