האם מישהי מכירה את ד"ר אושקוב?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מישהי מכירה את ד"ר אושקוב?
איריס, אינני מכירה , ולא שמעתי, רק רציתי להסב את תשומת לבך לאתר שלו שמצאתי ברשת - http://www.gynecolog.com/
אני מכירה את ד"ר אושקוב וממליצה עליו בחום. ד"ר אושקוב ליווה את ההריון הקודם שלי ומלווה אותי גם בהריון נוכחי. ד"ר אושקוב רופא יסודי, מקצועי, אמין, יש לו מכשור חדיש והוא סבלני מאד. כן יירבו כמוהו.
תודה על התגובה, אמנם באה באיחור מסויים (כבר נולד לנו בן לפני כחודש) אולם אכן הלכנו לד"ר אושקוב והיינו מאד מרוצים מהיחס ומהיסודיות - מומלץ בחום.