הרדמות ברך בעקבות לידה עם אפידורל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בדיקות C.T ו-M.R.I. תקינות ,אין שינוי בתחושה כבר 11 יום אחרי הלידה. כפות רגליים תקינות, הולכת תוך נעילת שתי הברכיים, בהשגחה .מחכה לבדיקת E.M.G. מה אפשר לעשות כדי לזרז תהליך החלמה? מה מומלץ בתחום הרפואה המשלימה? על איזה תקופת החלמה מדובר?
שלום לדעתי, שאלתך צריכה להיות מופנית לרופא (לפחות מבחינת הרפואה הקונבנציונאלית). נסי כאן: פורום הרדמה... - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/757 פורום הריון ולידה המקצועי- http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1321 אהובה
שלום זוהר ! מבחינת הרפואה האלטרנטיבית בלבד - נסי לפנות לכירופרקטיקה, אבל הקפידי שאת פונה לד"ר לכירופרקטיקה כדי למנוע נזק נוסף. בהצלחה !