האם יש לי סכרת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בבדיקת העמסת סוכר הערכים יצאו כך: בצום:89 אחרי שעה: 198- הגבול העליון 195 אחרי שעתיים: 145 אחרי שלוש שעות :67. ערך אחד יצא גבוה+אני שותה המון (גם לפני ההריון) +עלייה רצינית במשקל ( גם לפני ההריון יש לי קפיצות רציניות במשקל) האם יש לי סכרת הריון . רני ממש ממש לחוצה?
שלום יפית ! את פיענוח הבדיקה כדאי מאד שיעשה הרופא, ויסביר לך מה המשמעות. באופן כללי - רק שני ערכים לא תקינים (או יותר) מעידים על סכרת הריון. בהצלחה !
עשיתי את העמסת הסוכר של ה3 שעות ויצא לי שכעבור שעה יצא 201 כל שאר הבדיקות היו טובות מה זה אומר האם יש לי סכרת הריון? ובאיזה דרכים אפשר לאזן את הסוכר??