עד כמה רמה גבוה של ההורמון פרולקטין מונעת היריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בתאריך 03/05 קיבלתי בפעם האחרונה. אני ללא גלולות כבר 10 חודשים ובשלושת החודשים האחרונים מקבלת כל 31 יום. החודש שמתי לב (לפני 4 ימים) כי אם אני לוחצת על השד יוצא ממנו נוזל דמוי חלב. אגב זו תופעה שחוזרת על עצממה לסירוגין מאז שאני זוכרת שקיבלתי מחזור לראשונה גם כשלקחתי גלולות. היום דיברתי עם אחות ממוקד *2700 של כללית והיא אמרה שאין מה לדאוג וצריך לבדוק את רמת הפרוקטין בדם. שאלתי אם יש רמה גבוהה למה זה יכול לגרום... אמרה שבין השאר לעיקוב בכניסה להיריון! האם כך הדבר?
שלום, כדי לקבל תשובה מוסמכת, כדאי שתפני לפורום פריון האשה של פרופ' זיידמן. בהצלחה, אהובה