משמרת לילה בהריון (שבוע 20)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עובדת יום בשבוע במשמרת לילה ואני נמצאת בשבוע 20 (הריון שני). מעבר לעייפות שקצת מקשה עליי, רציתי לדעת האם ידוע למישהי מכן על הגבלות רפואיות בעניין. בספר הכתום על הריון כתוב בסעיף של ביטוח לאומי שלא אמורים להעסיק אותי יותר בשעות נוספות, במשמרת לילה ובסופ"ש. בברור בביטוח לאומי לא ידוע להם על שום מגבלות - מבחינתם לפחות. מהבחינה הרפואית של העניין אני פחות יודעת. יש לציין שאני עובדת לפי שעות (כ-20 שעות שבועיות שמתנקזות ליומיים בשבוע). אשמח לשמוע כל תשובה בעניין, גם מנסיון אישי של כל אחת מכן.
שלום יעל! פני כאן - http://www.starmed.co.il/Forum/24 ו/או כאן - http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-1339-10711,00.html אהובה