הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי שאלה לפני חודש עברתי הפריה ראשונה שלצערי לא הצליחה החודש אני בהפסקה ואנו מנסים לבד כי הרופא שלי אמר שהגוף חוזר למצב נורמלי לאחר ההפריה דרך אגב לבעלי יש זרעים חלשים אך כמו שהרופא אומר זה לא אומר שאי אפשר להכנס להריון רגיל שאלתי היא היום אני אמורה לקבל מחזור ועדיין אין שום סימנים בדרך כלל כואב לי החזה כמה ימים לפני אך הפעם בקושי יכול להיות שזה בגלל מה שהגוף עבר לכן המחזור מתעכב כי עוד לא בדקתי הריון משום שלא נראה לי אני יודעת שאם את בהריון החזה אמור לכאוב ולי כלום מה זה אומר?
זה אומר שאת צריכה לעשות בדיקה לגילוי הריון, ולא לשקוע בהשערות מיותרות. הגוף מושפע המון מהנפש, וייתכן כי רצונך העז להרות גורם לגופך לחוש תחושות שונות מהרגיל. בהצלחה ומחזיקה לך אצבעות שאת אכן בהריון!!!!
תודה לך אך אני מנסה כבר שנתיים וחצי להרות לבד ועם טיפולים וכלום לכן אני ממש לא יודעת אם כדאי לעשות בדיקת הריון כי עד עכשיו רק התאכזבתי לא כדאי לחכות עוד קצת כי היום אני אמורה לקבל
דקלה שלום לא כל הנשים מרגישות כאבים/נפיחות בחזה בשלב כ"כ מוקדם יש נשים שיודעות שהם בהריון עוד לפני האיחור בוסת ויש נשים שלא מרגישות כולם אני מציעה לך לחכות עוד יום-יומים ולעשות בדיקה ביתית בהצלחה מחזיקה אצבעות...