זהום ממזון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון שבוע 18. אני אוכלת כל יום עם בעלי בבית קפה "הלל". (סלט ירקות, עוגות). קראתי באיזו כתבה (http://www.leida.co.il/page.asp?id=98008 שאישה בהריון רגישה יותר למחלות ולזיהומים ממזון ושבחלק ממקרי הרעלות המזון, עלול העובר להיפגע. אפשר לקבל סטפילוקוקוס אם המבשל סובל מזיהום כזה או חיטט באפו. אפשר לקבל סלמונלה מביצה לא מבושלת או ביצת עיין. אפשר לקבל טוקסופלסמוזיס מפירות וירקות שלא נשטפו היטב. אז רציתי לשאול אם זה שאני יושבת כל יום בבית קפה מגדיל את הסיכוי לקבל זיהום ? אני צריכה לאכול רק בבית ? תודה ?
נטלי, זה מאד נחמד לאכול מחוץ לבית, אבל - מה שכתבת לגבי אפשרות של זיהום במזון בבתי קפה ומסעדות נכון תמיד. בבית את יודעת בדיוק איך שטפת את הירקות, ואיך את מנקה את הכלים. בבית קפה / מסעדה , זה לא ברור אף פעם. בוודאי שיש מקומות שמקפידים, אבל קשה לדעת היכן כן והיכן לא.. הריון בריא, אהובה