כאבים בבטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בכל פעם בזמן הליכה יש לי כאבים בבטן התחתונה - ובזמן מנוחה הכאבים נעלמים מה זה אומר? וממה נובעים הכאבים גם אם אני הולכת הליכה קצרה אחרי מנוחה ארוכה הכאבים מופיעים? האם זה מסוכן? תודה
שלום גל ! אם את בשליש האחרון של ההריון, יכול להיות שמדובר בלחץ שהרחם מפעיל. שני החלקים של עצם האגן מחוברים בסחוס שנהיה גמיש לקראת הלידה, אבל כל לחץ עליו גורם לכאב. בזמן עמידה או הליכה הלחץ מרוכז וגורם לכאב, בשכיבה הוא מתחלק על שטח אחר והכאב חולף. בכל מקרה, בכל גיל של ההריון, ההנחייה היא לגשת ולהיבדק כדי לברר מה מקור הכאב ולטפל בו בהתאם (אם יש טיפול, כמובן). הריון קל ובריא !