דופק מירבי בספורט
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 10 והבנתי מהרופא שאסור לעבור דופק 140. אני בכושר טוב ועד ההריון נהגתי לרוץ ולעשות סוגים נוספים של ספורט. הבעיה שכעט אני מגיעה לדופק 140 באופן מהיר ביותר ועוד לפני שהתחלתי בכלל לעלות קצב. נאמר לי שדופק זה גם דבר אישי וייתכן שהדופק שלי באופן טבעי גבוה יותר. משהי יודעת אם זה אכן כך? האם יש אפשרות במקרה זה לעלות דופק מעל 140 או שהמשמעות היא שאני פשוט לא יכולה לעשות כלל ספורט במהלך ההריון?
לי יש בעיה דומה... אני פשוט רצה מאד לאט עכשיו... עדיף להיזהר נראה לי. אולי תתחילי לשחות, זה דופק מאד נמוך זה מעולה להריון