קיסרי- תל השומר או בלינסון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בנות, אני עומדת בפני דילמה. עברתי שתי לידות קיסריות בבלינסון ואני עומדת בפני הלידה השלישית. אני מתלבטת אם ללדת בתל השומר בעיקר בגלל המלונית (יש לי ילד בן שנה וחצי והבנתי שלא נותנים להכנס למחלקת יולדות לילדים מתחת לגיל 3 ןמכיוון שלמלונית ניתן באופן עקרוני לעבור אחרי 48 שעות זה אולי יקל על ההתמודדות של הקטנצ'יק). אשמח לקבל עצות. תודה
יעל, לדעתי, השיקול העיקרי צריך להיות - היכן מבחינה רפואית את מעדיפה לעבור את הלידה, מה שחשוב שהלידה תעבור בשלום, ושהטיפול בך ובתינוק יהיה טוב. כל היתר - תנאים נוחים/פרטיות במלונית, אוכל משופר, שקט , וכן ההתמודדות עם הילד בן שנה וחצי, הם שיקולים משניים בהחלט. אני מאמינה שהילד ישכח מהר מאד אם היה איתך שעתיים אחרי הלידה או 48 שעות., או קצת יותר. מה שתיבחרי - שיהיה בהצלחה! אהובה