מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ממש מתלבטת אם לעשות בדיקת מי שפיר אני חוששת מאוד מצד אחד מצד שני אני דיי סגורה על כך שאני לא רוצה לעשות אבל הדעות מסביב מאוד מבלבלות... אני בשבוע 16/17 בערך בת 31+ חודשיים בלידה כל הבדיקות שעשינו עד היום תקינות לגמרי. בשבוע הבא אני עושה בדיקת חלבון עוברי ( תבחין משולש...) מה אתם מייעצים ???? תודה רחלי
שלום רחלי ! תריצי חיפוש בשאלות קודמות, היו המון דיונים בנושא בעבר. בכמה מילים - יש סיכון בבדיקה עצמה, ויש סיכון לעובר לא תקין בכל לידה. השיקול צריך להיות, לדעתי, מה יהיה "אסון" גדול יותר עבורכם כמשפחה - לאבד הריון תקין רק בגלל הבדיקה, או ללדת עובר פגוע שלא אובחן בגלל שלא בוצע דיקור, ומה אחוזי הסיכוי לכל אחד מהמקרים האלה. מקווה שתמצאו תשובה משותפת להחלטה הקשה הזו. בהצלחה !