סוג דם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! רציתי בבקשה לדעת... לי יש סוג דם o- ולבעלי יש o+ רציתי לשאול מה יצא לעובר? האם זה מחייב שיצא לו או 0+ או o- או שיכול לצאת למשל A- או AB+ ????? אודא לכם על ההתיחסות. תודה רבה דקלה.
שלום דקלה ! אינני רופאה. אני מקשרת אותך להודעה של ד"ר ציצוביץ, ובה יש הפנייה למידע בנושא - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/81/xPG/256/xFT/168106/xFP/168123 לפי מה שכתוב שם, אם לשני ההורים יש סוג דם O אז לילד גם יהיה סוג דם כזה. תראי זאת בטבלה בקישור הראשון בכותרת - What blood type will my children be אבל מכיוון שאני לא רופאה, אם את רוצה לקבל תשובה מוסמכת, אנא פני לד"ר ציצוביץ בפורום שלו, - המטולוגיה - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/81 אהובה