כאבי בטן בשבוע 38.3
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, התחילו לי כאבי בטן מעיין הרגשת מתיחה של הבטן, הבטן מאוד קשה, כל הבטן מאוד רגישה, אפילו ליטוף חיצוני גורם לתחושת אי נעימות. האם זה משהו שמאפיין שבועות של סוף הריון, האם זה יימשך עד הלידה. אשמח לתגובה.
שלום טל ! התקשות של הבטן יכולה להיות צירי בריקסטון היקס (צירים מדומים), שהם התירגול לקראת הדבר האמיתי, וכל עוד אין כאבים זה תקין. לקראת הלידה תחושת המתיחה תתחזק, הצירים יהיו ברורים יותר, מורגשים יותר וסדירים יותר, וכך מתחילה לידה. בינתיים הגוף שלך מתאמן - זה הזמן שלך להצטרף לאימונים ולתרגל עוד לפני הלידה איך להרפות את השרירים במצב כזה. בהצלחה !