שליה נמוכה (המשך).
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הרופא אמר לי בסקירת המערכות שיש לי שליה נמוכה שמגיעה לצוואר הרחם. הכוונה לשילית פתח או שליה מקדימה ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרית ! אני לא רופאה. שיליית פתח "יושבת" על צוואר הרחם - אם השילייה אצלך רק מגיעה עד אליו ולא מכסה אותו, אין בעייה. גם אם יש כיסוי, אם הוא חלקי מאד - יש סיכוי ללידה רגילה, ובכל מקרה ההריון שלך עוד צעיר, והשילייה יכולה "לעלות" עם התמתחות הרחם. הדבר היחיד שצריך לשים אליו לב בשלב זה הוא דימומים. במצב של שיליית פתח חלקית (או מלאה) יש לא פעם דימום, ולפעמים בעקבות הדימומים יש הנחיות מיוחדות של הרופא לגבי ההריון. הריון קל ומוצלח !