הסרת שיער
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה25 להריון וביצעתי הסרת שיער באפילציה (מחט חשמלית). במהלך הטיפול הרגשתי תנועות עובר מוגברות. האם תתכן פגיעה בעובר ולכן התנועות המוגברות? האם ניתן להמשיך בטיפול?
שלום לך! אני לא רופאה. רוב הרופאים ממליצים להימנע מאפילציה בהריון. מצד שני - מדובר בשטח קטן ורחוק מהרחם - אולי התנועות המוגברות היו פשוט תגובה ללחץ שלך ? אם התנועות עכשיו סדירות וקבועות, לא נראה לי שנגרם נזק, אבל לא הייתי ממשיכה בטיפול בלי להתייעץ קודם עם הרופא המטפל. בהצלחה !