בטא לאחר גרידא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני חמישה שבועות עברתי גרידא בשבוע תשיעי לאחר שהעובר לא התפתח. שבועיים מיום הגרידא היה לי ביוץ . (לפי בדיקה). כעת כבר שלושה שבועות מים הביוץ ועדיין לא קיבלתי מחזור וגם אין סימנים באופק. עשיתי בדיקת בטא וקיבלתי תוצאה 11.2 . האם ייתכן שאלו עדיין תוצאות של ההריון הקודם? האם בכל זאת יש סיכוי שאני בהריון? האם ייתכן שלמרות הביוץ לא יהיה מחזור תוך שבועיים למרות שאני לא בהריון?
זה נשמע כמו ירידת הבטא אחרי הגירדה, לוקח לה זמן להתאפס.. בהצחה!
שלום אורלי ! אם היה ביוץ בוודאות, יכול להיות שזו כן התחלה. הייתי מציעה לחזור על הבדיקה בעוד יומיים-שלושה. בהצלחה !