טיפול בפטריה בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה-10 להריון. כבר שבועיים סובלת מפטריה חמורה בנרתיק. רופא נשים שלי אסר כל איפול תרופתי עד לחודש רביעי. האם הדבר נכון, מה הפתרונות האלטרנטיביים? תודה
אני לא יכולה לדמיין מה עובר עליך.... מפתיע אותי שהרופא אומר שאין טיפול - כדאי לך להתייעץ בפורום המקביל עם הרופאים. בכל מקרה בינתיים כדאי לאכול הרבה יוגורט BIO שיש בו את החיידקים הטובים, וגם לקחת כדורי פמינה פרוביוטיק של אלטמן שמכילים כמות גדולה של החידקים האלו - אבל על זה כדאי לך גם להתייעץ עם הרופא. בהצלחה ותרגישי טוב