המוגלובין נמוך
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי עשה בדיקות דם והסתבר שההמוגלובין שלו נמוך במקום 13.1 יצא 13 ועכשיו ירד ל- 12.7 מה המשמעות של הירידה הזאת מבחינה רפואית.? אני למשל בהריון וההמוגלובין שלי נמוך כתוצאה מכך ואני לוקחת כדורי ברזל. מה הוא צריך לעשות? הוא צריך את זה לבדיקות למילואים... תודה, ממתינה לתשובה מהירה תודה, שרון
שלום שרון ! אינני רופאה. על סמך ידע אישי בלבד: ההבדל בין המוגלובין 13 ל-12.7 לא נחשב משמעותי וגדול במיוחד, מכיוון שהבדיקה במעבדה , גם אם תיעשה 3 פעמים באותו היום, יתכנו הבדלים קטנים בין תוצאות הבדיקות, למטה או למעלה. אם את מעוניינת לקבל תשובה מקצועית, פני לפורום "רפואת משפחה" ולפורום "המטולוגיה". חשוב לפרט את התוצאות המלאות של בדיקת הדם, את גילו של בעלך, ואם יש רקע רפואי משמעותי. כל טוב, אהובה .