אני בתחילת הריון ויש לי צרבות ובחילות קשות איך מתג
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איך מתגברים מה עלי לקחת לצרבות?
שלום שרי! אינני רופאה, ואני מפנה אותך למידע כללי ברשת: על בחילות, צרבות בהריון - http://www.starmed.co.il/Wolfson/695 http://www.starmed.co.il/Horim/180/78 בלחיצה על תמונת המקלדת בצד שמאל של העמוד, תמצאי כתבה עם טיפים להקלת בחילות וצרבות. אם תעשי חיפוש בפורום, תמצאי הודעות קודמות ובכל מקרה, זהו מידע כללי בלבד, וכדאי שתתייעצי עם הרופא המטפל ותשמעי מה יש לו להגיד בעניין... תרגישי טוב, אהובה