תאומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון תאומים לא זהים בשבוע 21+5 הרגשתי תנועות קלות כבר מלפני 4 שבועות בשני העוברים לפני כ10 ימים התחלתי להרגיש בעיטות ברורות מהעובר שנמצא צד שמאל כמעט כל היום אבל ירדו התנועות של העובר שנמצא צד ימין אולי כל יומיים אני מרגישה תנועה קלה זה אומר משהו? יש לציין שאני מקבלת זריקת קלקסן 40 כל יום יש קשר?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מנאל ! אני לא רופאה, וכדאי להתייעץ עם הרופא המטפל. באופן כללי - עד שבוע 26 אין משמעות למעקב תנועות עובר, כי לפעמים קשה להרגיש אותן בצורה סדירה. הריון קל ובריא !