שקיפות עורפית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי שקיפות עורפית. והרופא אמר לי שאני בשבוע 12+6 ולא 12+2 כמו שחשבתי. את בדיקת הדם לשקיפות עורפית עשיתי יומיים אחרי , כלומר שבוע 13+1. האם זה בסדר שעשיתי את בדיקת הדם בשבוע 13+1, זה לא מאוחר מידאי ? כי שמעתי שככל שעושים את השקיפות העורפית מוקדם יותר התוצאה מדוייקת יותר . אני קצת לחוצה .
שלום אורית ! הרופא חישב את גיל ההריון לפי גודל העובר, ופער של כמה ימים הוא הגיוני. לגבי בדיקת הדם - הטבלאות שמנתחות את התוצאות מותאמות עד שבוע 14, כך שבזמן בו נבדקת את עדיין בטווח החישוב ותוכלי לקבל תשובות אמינות. הריון קל ובריא !