דימומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חברה שלי בהריון (עם תאומים) בהפריה חוץ גופית ונמצאת בשבוע ה-7 והריון מלווה בדימומים ולפעמים בהפרשות חומים ב-US נצפה דופק ךעובר אחד בסדר והשני דופק חלש מה זה אומר? האם לדאוג?האם זה מבשר ראות? מבקשת עזרתכם בדחיפות בבקשה!
שלום לך ! הריון כמו שאתה מתאר נמצא בוודאי במעקב רפואי צמוד - הטוב ביותר הוא לשאול את הרופא המטפל. באופן כללי, בשבוע 7 לא תמיד רואים דופק תקין, לפעמים הוא מופיע מאוחר יותר, וגם כתמים או דימומים שכיחים בשליש הראשון. קשה לנבא על פי סימנים אלה מה יעלה בגורל ההריון, אבל אפשר לקוות לטוב ! בהצלחה !