עצירות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צליל שלום. אני בחודש השני ויש לי עצירות כבר שבוע וחצי. אני מפחדת ללחוץ ולא יודעת מה לעשות. האם זה מסוכן? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יעל ! אין לך מה לפחד, לחיצות לא יפגעו בהריון. עצירות שכיחה בתחילת ההריון, כי ההורמונים מחלישים את תנועות השרירים הלא-רצוניים (כמו הרחם, למשל) כדי לשמור על ההריון, וכתוצאת לוואי גם תנועת שרירי המעיים מואטת ונחלשת. כדי להקל על העצירות חשוב לאכול הרבה ירקות ופירות, סובין - או לחם מלא, אפשר להיעזר בפירות מיובשים (שזיף מועיל במיוחד) ולהקפיד על שתיה מספקת. בהצלחה !