בטא נמוכה בטירוף-יש עוד סיכוי?!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני 12 יום החזירו לי 2 עוברים והיום עשיתי בדיקת דם שהבטא שלה 6. הרופא שלי אומר ש-6 היא לא תוצאה חד משמעית וביקש שאבצע בדיקת דם נוספת בעוד יומיים. מה דעתך, יש עדיין סיכוי להריון? האם אתה מכיר מקרים שיצאו לבסוף חיוביים לאחר תוצאה כזו נמוכה?? תודה מראש על תשובתך.
שלום לימורי ! אני לא רופאה. מה שידוע לי - מתחת ל-10 זו תשובה שלילית... אבל אולי מצפה לך בכל זאת הפתעה בעוד יומיים, ופשוט בדקת מוקדם מדי. בהצלחה !