תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שבוע 20+5 הריון תקין בדיקת מי שפיר תקינה. מרגישה תנועות קטנות כבר משבוע 17. אתמול והיום לא מרגישה כלל. (ניסיתי שוקלוד, וצד שמאל וכלום לא עוזר...) האם בשבוע כזה חייבים להרגיש כל יום ? האם זה סימן לבעייה ? מה עושים ?
שלום מיכל ! את בשלב מאד מוקדם למעקב תנועות עובר. יכול להיות שלא תרגישי אותו כמה ימים, רק בגלל שהוא התהפך לזוית אחרת, למשל. אם אין סימנים אחרים (כאב, דימום) - אין סיבה לדאגה, אבל אם את מאד לחוצה גשי לבצע US כדי לראות במו עינייך שהכל שם בפנים תקין. הריון קל ובריא !