שיליה קדמית שבוע 16
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחרי סריקה מוקדמת.. רציתי לשאול מה האבחון אומר??? כשהשיליה קדמית ונושקת לצוואר הרחם..... כמו-כן, מה הטיפול??
שלום לך ! אני לא רופאה. המושגים שציינת מתארים את המיקום של השילייה בתוך הרחם. שיליה קדמית - זה אומר שאולי תרגישי את התנועות פחות חזק, כי היא חוצצת בין העובר לבין דופן הבטן. נמוכה - זה בסדר גמור, ואם יופיעו כתמים - יכול להיות שהסיבה היא מיקום השיליה. אין לזה "טיפול" וגם אין צורך בטיפול כי הכל תקין. הריון בריא ומוצלח !