התמודדות עם כינים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה, במהלך עבודתי נדבקתי בכינים. אני נמצאת בשבוע ה-23 להריוני. באיזה סוג של תכשיר או "תרופת סבתא" ניתן להשתמש לשם כך? רופא הנשים לא התיר לי להשתמש בתכשיר כימי כלשהו.... תודה ויום נעים. גילה.
שלום גילה ! לי אין נסיון אישי בכך ואינני מומחית לנושא ,אבל מצאתי משהו ברשת - (בעיקר עצות של גולשים). בחלק מהעצות מוזכר נפט, אבל אני באופן אישי , הייתי נמנעת מכך. הבנתי שזה לא רצוי, ואפילו מסוכן. !!! http://emama.msn.co.il/msn/child/index.asp?id=250&cat=1 http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=149&msgid=6558736 http://padeh.net/pediatrics/lice.htm http://www.beofen-tv.co.il/cgi-bin/chiq.pl?%D7%A6%D7%9E%D7%97%D7%99_%D7%9E%D7%A8%D7%A4%D7%90_%D7%A9%D7%9C_%D7%A1%D7%91%D7%AA%D7%90 http://demo.dotcom.co.il/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=9&forum=2&post_id=9 בהצלחה
גילה, עוד עצה חשובה : בהסתמך על תשובת רופא ברשת - כדאי להתקשר למרכז טרטולוגי (יש רשימה בתמונת המקלדת בצד שמאל של העמוד) , הראשי הוא בירושלים - 02-6243669 ולשאול אותם במה מותר להשתמש בהריון לטיפול בבעיה. אהובה