שבוע 36 - בדיקת שתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 36, הריון ראשון, עד היום כל הבדיקות היו תקינות לחלוטין. בביקור האחרון אצל הרופא התלוננתי על ריבוי בדפיקות לב מואצות וחולשה כללית. הוא שלח אותי לבדיקות דם, TSH ובדיקת שתן - הכל תקין חוץ מתוצאה אחת ששונה מהאחרות הקודמות לה: גלוקוז 50mg/dl (בבדיקות הקודמות כתוב NORMAL) השתן היה ראשון של הבוקר. העמסת הסוכר בזמנו היתה טובה (לא הזדקקתי לבדיקה נוספת). התור הבא הוא רק עוד שבועיים (בהנחה שלא אלד עד אז..) - האם יש צורך להקדים את התור? האם השינוי מתריע על משהו או זניח? תודה, טלי
שלום טלי ! כדאי שתפני את השאלה לפורום המקביל, בו עונים רופאים. בהצלחה !