תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בשבוע ה- 19 הרגשתי בברור את תנועות העובר. היום שבוע ה- 20 + אינני מרגישה את תנועות העובר. האם בשבועות אלו צריכים להרגיש את התנועות במהלך כל היום או שישנם ימים שלא מרגישים כלל? תודה מראש
שלום מירה ! אפשר לעקוב אחרי תנועות העובר בצורה עקבית בערך משבוע 26, לפני כן יכול להיות שלא מרגישים תנועות זמן מה, למרות שהכל תקין. בכל זאת, אם את מודאגת - פני לרופא או למוקד ובקשי לוודא (אולטראסאונד או מוניטור) שהכל תקין. ודאי תהיי רגועה יותר אח"כ. הריון קל ובריא !