טיסה בשבוע 8
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, האם אפשר לטוס בשבוע 8 לארה"ב? יש לי הפסקה של יום באירופה כך שהטיסה הכי ארוכה תהיה 7 או 8 שעות האם כל הבדיקות המגנומטריות וגלאי המתכות הידניים למיניהן אינם מסוכנות? אני בת 30 . ולא בטוח ייצא לי לעשות אולטרא סאונד לגילוי דופק ושק הריון לפני הטיסה . האם אם חו"ח תהיה בעיה בהתפתחות ההריון, יהיה מאוחר מידי לגלות את זה ולטפל בשבוע 9-10 כשאחזור? תודה רבה!
שלום גלית ! אני לא רופאה, ועדיף שתתייעצי עם הרופא המטפל שלך. באופן כללי - בשבוע מוקדם הטיסה אינה בעייתית, וכך גם המעבר במגנומטרים. אם חלילה ההריון לא מתפתח, אין בעיה גם בזיהוי מאוחר יותר - אבל נקווה שזו שאלה לא רלבנטית. בהצלחה !