האטה בדופק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בשבוע 32 להריון פניתי לעשות מוניטור לאחר שלא הרגשתי תנועות עובר. במוניטור היו תנועות תקינות אך במהלכו (כ 50 דקות) היו פעמיים חריגות של הדופק מתחת ל 120 (עד לסביבות 100 בערך) למשך שניות ספורות (ממש ירידה חדה בגרף ועליה מהירה חזרה). 1. האם מקרה כזה נחשב להאטה בדופק שמחייב בירור נוסף ? 2. ממה יכולות לנבוע ההאטות ? 3. מה נחשב להאטה בדופק מבחינת גובה הדופק המינימלי ומשך הזמן ? נ.ב - בבדיקה לא היו צירים תודה
שלום יונה ! אין כאן רופא - כדאי לך להפנות את השאלה לרופאים בפורום השכן. המשך הריון קל ובריא !