בצקות ורעלת?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כל הזמן מדברים על כך שבצקות הן אחד הסימנים לרעלת הריון. שאלתי היא האם בצקות יכולות להביא להתפתחות רעלת הריון ואם כן - האם עדיף ללדת רק בחורף? אני מתכננת ילד שני ולפי כל התכנונים המועד הכי טוב מבחינתי זה ללדת בספטמבר או אוקטובר. האם זה מסוכן? בהריון ראשון ילדתי ממש בתחילת ינואר ולא סבלתי מבצקות, פרט לשבועיים שנדמה היה שיש לי בצקות אך הן חלפו. תודה
שלום שירה ! אני לא רופאה. בצקות אינן גורמות לרעלת הריון - הן רק אחד הסימנים למחלה (והן גם יכולות להיות סימן לבעיות רבות אחרות). בקיץ סובלים יותר מבצקת בגלל מזג האויר החם, אבל רעלת הריון לא מושפעת בכלל ממזג האויר. אני מציעה לך לא להתחשב בשיקול הזה בתכנון מועד ההריון הבא, כי אין קשר בין עונות השנה לבין רעלת הריון. בהצלחה !