לצליל - בבקשה עזרתך !
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חג שמח ! הפסקתי גלולות לפני חודש בערך לאחר 10 שנים שלקחתי הייתי צריכה לקבל מחזור בשבת אבל הוא אחר ויש הכתמה קלה עשיתי היום בדיקת הריון ביתית וזה מראה פלוס!!! אני לא מאמינה! יכול להיות שכ"כ מהר נכנסנו להריון? האם זה מגדיל את הסיכוי לתאומים (אני ממש מפחדת) - ממתינה לתשובתך (אני נרגשת ומפחדת ביחד אם אני בהריון ייצא לי ללדת בחורף - זה פחות טוב נכון?) מצטערת שאני מלאה שאלות אני פשוט מבולבלת זה הריון ראשון - תודה
שלום שיר ! מזל טוב על ההריון ! בהחלט יכול להיות שנקלטת מהר, ואין בזה שום סיכון או סיכוי מוגדל לתאומים. ללדת בחורף זה בכלל לא רע - נראה לך פשוט יותר לעבור את כל הקיץ עם בטן של סוף הריון ? לא משנה באיזו עונה תלדי, העיקר שיהיה בקלות ובהצלחה !